Heureka oznámila nové podmienky radenia a zobrazovania eshopov pri vyhľadávaní v tomto porovnávači tovarov. O tom, ako sa dostať na Heureku a ako ju využívať sme si toho povedali až až. Spomínala som, že o tom, na ktorej priečke sa zobrazíte pri vyhľadávaní rozhoduje najmä cena za preklik, dostupnosť produktu, hodnotenia zákazníkov či cena produktu.

V roku 2016 nastali menšie zmeny. Heureka sa hrdí zbrusu novým sofistikovanejším algoritmom na radenie eshopov. Ovplyvní život najmä eshopom, ktoré majú rovnakú cenu produktu.  Ktoré parametre rozhodujú o poradí takýchto obchodov v Heureke?

Po minulé roky to bola najmä preklikovosť eshopu. To znamená, že čím viac na vás na Heureke zákazníci klikali, o to viac vás tento porovnávač tovaru preferoval pred ostatnými. Odteraz však toto už (vraj) neplatí.

V roku 2016 budú alfa a omega tieto parametre:

  • skladovosť 
  • užívateľské hodnotenie eshopu
  • počet hodnotení eshopu
  • certifikát Overený zákazníkmi
  • certifikát Autorizovaný predajca

Novinka? Asi ani moc nie, keďže o tieto kritériá sa usilujete v podstate aj teraz. Uvidíme. Až čas ukáže, ako to bude fungovať v praxi.

 

Ak chcete byť informovaný o ďalších e-shop fičurách, prihláste sa na odber noviniek.

Tipy a triky ako na e-shop ZADARMO!

 

Zdroj:  o tejto infoške nás informoval pán Mergado

 


Romča je osoba prvého kontaktu v stupo.sk. Všetky požiadavky na vytvorenie, zmenu či vylepšenie webu smerujte na ňu. Vyštudovala odbor Elektronický obchod a manažment a svet e-business je jej viac než blízky.

romana@stupo.sk

One Comment

  1. […] či je e-shop overený obchod, aké má hodnotenia a cenu za preklik. V prípade, že majú 2 eshopy rovnakú cenu produktu sa riadi osobitnými pravidlami. Nielen na základe našich skúseností, ale aj vďaka sedliackemu rozumu je nám jasné, že […]

    Odpovedať

Leave a reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *