Možnosť zúčastniť sa na súťaži eshop akcelerátor nás príjemne potešila a inšpirovala. O to viac, že sme postúpili do finále ako divoká karta porotcov z fachu v kategórií Skokani. Ako to celé bolo a ako to bude ďalej? Čítajte.

Všetkému predchádzalo objavenie eshop-akcelerátoru na webe našou kolegyňou Romčou. Keďže nie sme len tvorcom systému na správu e-shopov, ale aj sami jeden takýto elektronický obchod spolu s vrútockou športovou predajňou JM SPORT prevádzkujeme, rozhodli sme sa skúsiť šťastie práve s ním.

Romča napísala veľmi kreatívny popis našej situácie:

Milujeme šport a svet IT, preto sme sa pred cca 3 rokmi rozhodli spojiť príjemné s užitočným. Po nociach sme nakódili e-shop, ukecali lokálnu predajňu športového equipmentu, nahodili produkty a vyšli na svetlo sveta…

Asi najmä vďaka nemu sa nám podarilo vyhrať divokú kartu, keďže počet likeov na stránke nás priamo do finále nedostal.

Bratislavské finále nemalo pozostávať len zo samotného vyhlásenia víťazov, ale mali sa ho zúčastniť aj rôzny blogery, či rečníci. Príležitošť nadviazať kontakty sme si nemohli nechať len pre seba. Do auta sme teda vybrali víťaznú zostavu z [x] cancel – mňa, Romču a nášho lokal blogera – športovú legendu Turca – Tygra z tyger.sk, s cieľom obohatiť naše skupinové vedomie.

Po príchode nás očarila príjemná atmosféra a chlebíčky a než sme to stačili nasať už som išiel obhajovať jmsport pred kameru. Pred porotou som sa snažil bojovať našimi klasickými zbraňami : neformálnosťou, úprimnosťou a prístupom športovca.

Ako to celé prebiehalo a výsledok ste sa už dozvedeli v článku na [x] cancel.sk. Napriek tomu, že sme nevyhrali, oplatilo sa nám prísť. Po konzultáciách s členmi poroty sme dostali dobré rady, pochvalu za náš systém XCMS a chuť dalej vylepšovať seba a náš eshop.

Aj táto skúsenosť nás utvrdila v tom, že nielen naprogramovať, ale aj prevádzkovať e-shop je hotová veda. Preto sme sa rozhodli dať dokopy všetko, čo už o e-shope vieme (a nie len z pohľadu programátora) a spísať miniseriál, určený tým, ktorí e-shopovať už začali alebo sa na to len chystajú. Nazvali sme ho Fičura týždňa, alebo pre slovákov Vlastnosť týždňa. Každú stredu si rozoberieme jednu z funkcií, ktorá sa počas života, nielen nášho e-shopu ukázala ako životne dôležitá. A keďže sa riadime heslom radšej raz vidieť ako 100krát počuť, môžte sa tešiť na konkrétnu ukážku, ako sme danú fičurku riešili/neriešili/vyriešili v XCMS systéme my :)

A čím začneme?  (Údajne) najlacnejším a najrýchlejším spôsobom, ako si ,,nahnať” zákazníkov do začínajúceho e-shopu – porovnávač tovarov Heureka. Prečo, ako, začo, načo na Heureku sa dozviete už v stredu 11.11.2015.

Máte záujem sledovať miniseriál Fičura týždňa? Prihláste sa na odber 😉

Tipy a triky ako na e-shop ZADARMO!

 

Ako bonus prikladáme rozhovor s Jozefom Šovčíkom, ktorý nás očaril svojou prednáškou

fotky

https://www.facebook.com/eshopakcelerator/photos/


Stupo je ten, čo to celé spískal. Je zakladateľ a tvorca značky stupo.sk. Keď práve nešéfuje, tak programuje alebo dáva šikovné rady, o tom, ako to funguje na webe.

michal@stupo.sk

Leave a reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *